Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5386
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อซ้ำเสื้อผ้าแฟชั่นผ่านแอปพลิเคชันของผู้บริโภค Generation Y ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
Other Titles: Factors affecting the intention to repurchase fashion clothing through applications of generation Y consumers in Bangkok and surrounding areas
Authors: พิชญาภา สุมาลุย์
Keywords: การตลาด
แอปพลิเคชั่น
ความไว้วางใจของผู้บริโภค
การตั้งใจซื้อซ้ำ
เสื้อผ้าแฟชั่น
Issue Date: 2566
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Description: 58 แผ่น
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5386
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.047 2566.pdf1 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.