Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5408
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธวัลรัตน์ ชุติธนกร-
dc.contributor.authorชนินทร์ อยู่เพชร-
dc.date.accessioned2024-06-03T09:13:23Z-
dc.date.available2024-06-03T09:13:23Z-
dc.date.issued2566-
dc.identifier.otherTP BM.084 2566-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/5408-
dc.description195 แผ่นen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดลen_US
dc.subjectการจัดการธุรกิจen_US
dc.subjectความพึงพอใจen_US
dc.subjectคุณภาพการให้บริการen_US
dc.subjectการรับรู้en_US
dc.subjectความเสี่ยงen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจในการใช้บริการคลินิกเฉพาะทางโรคข้อเข่าในกรุงเทพและปริมณฑลen_US
dc.title.alternativeFactors affecting patient satisfaction with knee care clinics on Bangkok and metropolitan areaen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP BM.084 2566.pdf1.78 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.