Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/61
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พงษ์พันธ์ พูลเพิ่ม | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:14Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:14Z | - |
dc.date.issued | 2016-12-15 | |
dc.identifier | TP MS.006 2559 | |
dc.identifier.citation | 2559 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/61 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | อาหารเสริม | |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | |
dc.subject | ผู้ชาย | |
dc.subject | บริษัท มิสเตอร์ดิค จำกัด | |
dc.title | กลยุทธ์การสร้างการรับรู้ของอุตสาหกรรมอาหารเสริมสำหรับผู้ชาย กรณีศึกษา บริษัท มิสเตอร์ดิค จำกัด = Competitive strategies and competitive advantages for men supplementary food case study: Mr. dick company limited. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.