Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/61
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพงษ์พันธ์ พูลเพิ่ม
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:14Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:14Z-
dc.date.issued2016-12-15
dc.identifierTP MS.006 2559
dc.identifier.citation2559
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/61-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectอาหารเสริม
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์
dc.subjectผู้ชาย
dc.subjectบริษัท มิสเตอร์ดิค จำกัด
dc.titleกลยุทธ์การสร้างการรับรู้ของอุตสาหกรรมอาหารเสริมสำหรับผู้ชาย กรณีศึกษา บริษัท มิสเตอร์ดิค จำกัด = Competitive strategies and competitive advantages for men supplementary food case study: Mr. dick company limited.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.