Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/61| Title: | กลยุทธ์การสร้างการรับรู้ของอุตสาหกรรมอาหารเสริมสำหรับผู้ชาย กรณีศึกษา บริษัท มิสเตอร์ดิค จำกัด = Competitive strategies and competitive advantages for men supplementary food case study: Mr. dick company limited. |
| Authors: | พงษ์พันธ์ พูลเพิ่ม |
| Keywords: | อาหารเสริม การจัดการและกลยุทธ์ ผู้ชาย บริษัท มิสเตอร์ดิค จำกัด |
| Issue Date: | 15-Dec-2016 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2559 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/61 |
| Other Identifiers: | TP MS.006 2559 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.