Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/61
Title: กลยุทธ์การสร้างการรับรู้ของอุตสาหกรรมอาหารเสริมสำหรับผู้ชาย กรณีศึกษา บริษัท มิสเตอร์ดิค จำกัด = Competitive strategies and competitive advantages for men supplementary food case study: Mr. dick company limited.
Authors: พงษ์พันธ์ พูลเพิ่ม
Keywords: อาหารเสริม
การจัดการและกลยุทธ์
ผู้ชาย
บริษัท มิสเตอร์ดิค จำกัด
Issue Date: 15-Dec-2016
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2559
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/61
Other Identifiers: TP MS.006 2559
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.