Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Browsing by Subject B2C
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Date
Title
Author(s)
2016-05-26
Client relationship marketing practices: an exploratory study of stone mining industry between B2B and B2C.
Sasivimol Buddhanont
2016-05-26
Customer relationship marketing in automobile industry: The Toyota cars dealers and customers in Bangkok.
Rapeepan Luangthada
2016-05-26
Factors influencing Thai consumers to shop on online retailing website in Thailand.
Songporn Jittarapatamapong
2015-01-21
กลยุทธ์การจัดตั้งธุรกิจพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ใหม่ในรูปแบบ B2C : กรณีศึกษาการจัดการเชิงแข่งขันทางธุรกิจ บริษัท ข่าน คอนซัลแตนท์ จำกัด = New market entry strategies in B2C type of e-commerce : a case study of competitive management of Khan consultant Co., Ltd.
ศักดิ์ชัย เลิศสุขสวัสดิ์
2021-02-07
ความเสี่ยงและกลยุทธ์ทางธุรกิจหลังจบวิกฤติการณ์ COVID-19 และการหาโอกาสใหม่ในการดำเนินธุรกิจหลังจบวิกฤตการณ์ของกลุ่มธุรกิจไวน์ในประเทศไทย
ศุภกิจ, พิมพ์เสน
2022-09-23
แผนธุรกิจ จัสไรซ์แป้งอเนกประสงค์จากข้าว กข 43
พชร, วิโรจน์ชัยวงษ์