Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-02-21
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อกระบวนการตัดสินใจซื้ออาคารพาณิชย์ของโครงการแห่งหนึ่งในกรุงเทพมหานคร และปริมณฑล =The marketing mix factors that affect buying decision process of shop house in Bangkok metropolitan region.
เมธัส ถิระจิตมั่น
2019-05-19
การศึกษาปัจจัยและคุณค่าที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์นมปราศจากน้ำตาลแลคโตสโดยการประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา =STUDYING FACTORS AND VALUES OF LACTOSE-FREE MILK PURCHASING DECISIONS USING MEANS-END APPROACH.
เสริมสกุล ศิริเวชยันต์
2019-05-14
การศึกษาพฤติกรรม การตัดสินใจ และรูปแบบการใช้จ่ายของนักท่องเที่ยวที่ขับขี่รถจักรยานยนต์ขนาดใหญ่ (Big bike) =A STUDY BEHAVIOR DECISION MAKING AND SPENDING PATTERNS OF THE TOURIST RIDING BIG BIKE.
พลากร สินอาภา
2019-10-24
แนวทางการตัดสินใจเลือกใช้บริการสปาไทยของผู้บริโภคชาวจีนในกรุงเทพมหานคร =A GUIDELINE OF HOW CHINESE CONSUMERS SELECT THAI SPA SERVICE PROVIDERS IN BANGKOK.
Yan Peifei
2019-05-21
ปัญหาของการลาออกของพนักงานชั่วคราวที่ส่งผลต่อทัศนคติและแรงจูงใจในการทำงานของพนักงานประจำในองค์กร =THE EFFECTS OF TEMPORARY EMPLOYEES’ RESIGNATION TOWARDS THE ATTITUDES AND MOTIVATIONS OF TENURE EMPLOYEES.
ธัญญา หวังวิวัฒน์ศิลป์
2019-05-14
ปัจจัยในการตัดสินใจเลือกใช้บริการ และความคาดหวังต่อโครงการ EV Taxi VIP =FACTORS AFFECTING THE DECISION TO USE THE EV TAXI VIP SERVICE AND THE EXPECTATION OF CUSTOMERS.
วีณา เงินบุตรโคตร
2019-05-15
การศึกษาปัจจัยและคุณค่าในการตัดสินใจซื้ออุปกรณ์ตกแต่งรถยนต์แท้โตโยต้าโดยการประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา =STUDYING FACTORS AND VALUES OF TOYOTA GENUINE ACCESORRIES DECISIONS BY MEANS-END APPROACH.
กันยาภร ธัญธนนนท์
2019-02-20
การศึกษาปัจจัยสำคัญที่ทำให้ผู้โดยสารตัดสินใจเลือกใช้บริการสายการบินที่ให้บริการเต็มรูปแบบ (Full service Airline) =THE MAIN REASON AFFECTING CUSTOMER DECISION ON THE PURCHASE OF FULL SERVICE AIRLINES.
สิริพร หนูจั่น
Discover
Author
1
Yan Peifei
1
กันยาภร ธัญธนนนท์
1
ธัญญา หวังวิวัฒน์ศิลป์
1
พลากร สินอาภา
1
วีณา เงินบุตรโคตร
1
สิริพร หนูจั่น
1
เมธัส ถิระจิตมั่น
1
เสริมสกุล ศิริเวชยันต์
Subject
3
การจัดการธุรกิจ
3
การจัดการและกลยุทธ์
2
ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา
2
ส่วนประสมทางการตลาด
1
EV Taxi
1
กรุงเทพมหานคร
1
การตลาด
1
การทำงาน
1
การท่องเที่ยว
1
การบริการ
.
next >