Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 311-320 of 366 (Search time: 0.032 seconds).
previous
1
...
29
30
31
32
33
34
35
...
37
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-05-15
พฤติกรรมการเลือกซื้ออาหารสดทางออนไลน์ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร =CONSUMER BEHAVIOR OF ONLINE FRESH FOOD SHOPPING IN BANGKOK.
ภัทร์นฤน สุนันทนาสุข
2019-05-15
การศึกษาปัจจัยและคุณค่าในการตัดสินใจซื้ออุปกรณ์ตกแต่งรถยนต์แท้โตโยต้าโดยการประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา =STUDYING FACTORS AND VALUES OF TOYOTA GENUINE ACCESORRIES DECISIONS BY MEANS-END APPROACH.
กันยาภร ธัญธนนนท์
2019-05-15
รูปแบบการท่องเที่ยวที่ตรงใจผู้สูงอายุในยุค Aging Society =TRAVEL PATTERNS OF THE ELDERLY IN AGING SOCIETY.
สิรินรา ชัยคาดี
2019-05-15
ปัจจัยที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการเลือกซื้อสินค้าแฟชั่นแบรนด์เนมประเภทไฮเอนด์ผ่านช่องทางโซเชียลคอมเมิร์ซ =FACTORS INFLUENCING DECISION TO BUY HI-END BRAND NAME PRODUCT VIA SOCIAL COMMERCE.
วรัฐพร จันตะดุลย์
2019-05-15
ศึกษาทัศนคติของผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกรับบริการทางทันตกรรมในจังหวัดเชียงใหม่ =A STUDY OF CONSUMERS’ DENTAL SERVICE SELECTING ATTITUDE IN CHIANGMAI PROVINCE.
พิชญ์สินี ศรีสว่าง
2019-10-09
การเปรียบเทียบการรับรู้คุณค่าตราสินค้าของผู้บริโภคและพนักงานบริษัทการบินไทยต่อตราสินค้าการบินไทย =A COMPARISON OF THE PERCEIVED VALUE OF THE BRAND BETWEEN CONSUMERS AND THAI AIRWAYS INTERNATIONAL
วรเศรษฐ์ อริยะเตชาวัชร์
2019-02-21
การศึกษาปัจจัยทางด้านภาวะผู้นำอย่างยั่งยืนที่ส่งผลต่อความพึงพอใจ และความสำเร็จขององค์กรที่รับรู้ได้ของพนักงาน ตามแนวคิด Honeybee Leadership ในธุรกิจอุตสาหกรรมสินค้าอุปโภคบริโภคแห่งหนึ่ง =THE STUDY OF THE FACTORS OF SUSTAINABILE LAEDERSHIP THAT AFFECT TO EMPLOYEE SATISFACTION AND SUCCESSFUL ORGANIZATION ACCORDING TO THE HONEYBEE LEADERSHIP IN CONSUMER PRODUCT INDUSTRY.
ณฐพร คุรุกุล
2019-02-18
พฤติกรรมการใช้บริการและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารญี่ปุ่นของผู้บริโภคในเขตจังหวัดชลบุรี =A STUDY OF CONSUMER BEHAVIOR AND MARKETING MIX FACTORS AFFECTING PURCHASE DECISION OF JAPANESE RESTAURANT IN CHONBURI.
ณัฐพงษ์ วิจิตรพิทักษ์กุล
2019-02-21
ปัจจัยด้านแรงจูงใจในการปฏิบัติงานที่ส่งผลต่อความสุขในการทำงานของบุคลากรในโรงพยาบาลมหาวิทยาลัยในเขตกรุงเทพมหานคร =THE JOB MOTIVATION FACTORS AFFECTING HAPPINESS AT WORK OF STAFF IN AN AUTONOMOUS UNIVERSITY HOSPITAL IN BANGKOK.
ชุติมา จิรนันท์วัฒนา
2019-10-09
พฤติกรรมและทัศนคติของผู้ที่เคยไปเที่ยวสวนสัตว์ =BEHAVIOR AND ATTITUDE OF ZOO VISITORS.
ณพล วิริยะอรรควุธิ
Discover
Author
1
Chaiyanat Chotnitikittikhun
1
Chakattpon Tawkaew
1
Chanwit Ritkriengkrai
1
Chayanee Tapaotong
1
Chayawan Poromatikul
1
Chayute Phumitanon
1
Cheewanan Arijitsatien
1
CHITTAPORN CHITTAPRAPHAI
1
Choltita Mukdahan
1
Chompunut Charoenphinyochai
.
next >
Subject
86
การจัดการธุรกิจ
54
การจัดการและกลยุทธ์
44
แผนธุรกิจ
29
Marketing and Management
29
การตลาด
25
การจัดการธุรกิจอาหาร
23
การเงิน
21
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
17
financial management
15
Entrepreneurship Management
.
next >