Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3146
Title: การเปรียบเทียบการรับรู้คุณค่าตราสินค้าของผู้บริโภคและพนักงานบริษัทการบินไทยต่อตราสินค้าการบินไทย =A COMPARISON OF THE PERCEIVED VALUE OF THE BRAND BETWEEN CONSUMERS AND THAI AIRWAYS INTERNATIONAL
Authors: วรเศรษฐ์ อริยะเตชาวัชร์
Keywords: การตลาด
ภาพลักษณ์ตราสินค้า
การรับรู้ตราสินค้า
Issue Date: 9-Oct-2019
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2562
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3146
Other Identifiers: TP MM.003 2562
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.003 2562.pdf633.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.