Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-50 of 133 (Search time: 0.078 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2023STUDENT PERCEPTION OF ONLINE LEARNING IN COMPARISON TO ON-SITE LEARNINGSuwut, Erchukiat
2023The factors influencing customer purchase intention through affiliate links on social media in ThailandSuchanart Uransathian
2023A STUDY OF MYANMAR PATIENTS’ EXPERIENCE AND SATISFACTION AT INTERNATIONAL HOSPITALS IN BANGKOKAye Khin Thiri
2023-01-12แผนธุรกิจแพลตฟอร์ม AdviseRight ธุรกิจให้บริการจับคู่ที่ปรึกษาภิรญา ณ นครพนม
2023-02-13อิทธิพลของการบริหารทรัพยากรมนุษย์ที่ส่งผลต่อการจัดการองค์ความรู้ของพนักงานในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลจุฑามาศ วัฒนอาภา
2023FACTORS INFLUENCING THAI GEN Z CONSUMER PERCEPTION TOWARDS ADOPTING ONLINE SHOPPING ON SOCIAL MEDIA PLATFORMSTanakorn Varanyawatana
2023BUSINESS TRANSFORMATION: ACCELERATING BUSINESS GROWTH IN THE DIGITAL AGEBoriboon Siriwunsakul
2023KEY SUCCESS FACTOR FOR RESTAURANT FRANCHISE BUSINESS: A CASE OF A SUCCESSFUL BRAND THAT FAILS BY EXPANDINGPatarakan Poputharak
2023BUSINESS PLAN: CAFE AT AMPHOR PAKCHONG, NAKHON RATCHASIMAKunyarat Kitbumrung; Nathasit Gerdsri
2023ENGINEERING SIMULATION SOFTWARE IN THAILAND: HOW TO OVERCOME THE ADOPTION BARRIERS?Jadsupa Porananont