Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 521-530 of 576 (Search time: 0.032 seconds).
previous
1
...
50
51
52
53
54
55
56
...
58
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-03-05
อิทธิพลของบุคลิกภาพตราสินค้าต่อการรับรู้คุณภาพและความเชื่อมโยงของตราสินค้า ที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อประกันชีวิตของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร =THE INFLUENCE OF BRAND PERSONALITY ON PERCEIVED QUALITY AND BRAND ASSOCIATIONS AFFECTS CUSTOMERS' PURCHASE INTENTION OF THE LIFE INSURANCE IN BANGKOK.
สาธิกา พูลคลองตัน
2020-11-06
Digitalization challenges in Thais family business.
Weerasak Dangkajitpet
2020-12-18
KEY FACTORS INFLUENCING CUSTOMERS' DECISION TO BUY CORRUGATED BOXES FOR E-COMMERCE MARKET.
SITTHIPHOL TECHAVESNUKUL
2020-03-03
การศึกษาปัจจัยที่ทำให้องค์กรอยู่อย่างยั่งยืน ตามแนวคิด Sustainable leadership ในสำนักงานสอบบัญชีขนาดใหญ่ 4 แห่ง ในประเทศไทย =STUDY OF THE FACTORS THAT MAKE THE ORGANIZATIONAL SUSTAINABILITY ACCORDING TO THE SUSTAINABLE LEADERSHIP CONCEPT OF TOP 4 AUDITING FIRM IN THAILAND.
ฉัตรสุดา วงค์เจริญ
2020-01-22
การศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจใช้พลังงานแสงอาทิตย์ ของโรงงานอุตสาหกรรมในประเทศ =THE STUDY OF FACTORS AFFECTING BEHAVIOUR TO USE SOLAR CELL FOR INDUSTRIAL FACTORY IN THAILAND.
พัณณ์ชิตา พินิจธนะพงษ์
2020-03-05
กรอบความคิดเห็น และการต้านทานการชักจูงจากป้ายโฆษณาภายในศูนย์การค้าเซนทรัลเวิลด์ ส่งผลต่อทัศนคติต่อโฆษณา ความเชื่อมั่นต่อตราสินค้า และทัศนดติต่อตราสินค้า =CONCEPTUAL AND RESISTANCE PERSUASION FROM MEDIA IN CENTRALWORLD EFFECT TO ATTITUDE TOWARDS ADS, BRAND TRUST AND ATTITUDE TOWARDS BRAND.
นัสรี พูลน้อย
2020-01-21
How people choose and what factors affecting customer selection of online hotel booking channel in Thailand.
Sanupong Samatimongkol
2020-12-16
THE ATTITUDE AND TECHNOLOGY RESISTANCE TOWARDS AUTONOMOUS VEHICLE ACCEPTANCE IN THAILAND.
THICHACHOM MAKANUPUK
2020-12-19
FACTORS INFLUENCING CONSUMERS' DECISION-MAKING PROCESS ON HOTEL SELECTION AFTER COVID-19.
KONLATHAT LERTSANSERN
2020-01-21
รูปแบบบ้านประหยัดพลังงาน เพื่อการอยู่อาศัย กรณีศึกษากลุ่มพัฒนาอสังหาริมทรัพย์ =THE TYPE OF EFFICIENT ENERGY HOUSE FOR LIVING: CASE STUDY REAL ESTATE DEVELOPER.
จุฬาลักษณ์ งามยืนยง
Discover
Author
1
Aganit Choolam
1
Akradech Chetchutithorn
1
Aksorn Padungkiatsakul
1
Alongkot Thongwises
1
Anantaporn Lapsakkarn
1
Anuphap, Saranyouprasit
1
Aphisit, Jongrojanaphanit
1
Apichaya Boonsomsuk
1
Apichaya Ek-Ong-Art
1
Apisit, Sakasemchaikul
.
next >
Subject
95
การจัดการธุรกิจ
70
การตลาด
67
แผนธุรกิจ
52
การจัดการและกลยุทธ์
51
Marketing and Management
48
General Management
38
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
35
การเงิน
31
Entrepreneurship Management
23
ความพึงพอใจ
.
next >