Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 61-70 of 87 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
...
4
5
6
7
8
9
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-05-16
พฤติกรรมการออมและการกู้ยืมของสมาชิกสหกรณ์ออมทรัพย์สหภาพแรงงานรัฐวิสาหกิจการไฟฟ้านครหลวง จำกัด = Behavior of metropolitan electricity authority state enterprise union's saving and credit co-operative limited members.
สงกรานต์ ศรีเมือง
2017-02-23
การศึกษาคุณค่าตราสินค้าที่มีต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์พื้นไวนิลในกลุ่มลูกค้าองค์กร กรณีศึกษา: บริษัท วิสต้าอินเตอร์เทรด จำกัด = A study of brand equity affecting corporate decision marking inbuying vinyl products: a case study of vista intertrade company limited.
ชุติมา ตัณรัตนมณฑล
2017-11-23
ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อความผูกพันของพนักงานเจเนอเรชั่นวายต่อโรงแรมแห่งหนึ่งในเขตกรุงเทพมหานคร =The factors that contribute to employee engagement of generation Y in a hotel, Bangkok.
ลลิตา พรรณพนาวัลย์
2017-02-23
การศึกษาพฤติกรรมการเลือกใช้สมาร์ทโฟนหรือแท็บเล็ตในการจดบันทึกของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = The behavior study choosing to use smartphone or tablet to take note of consumers in Bangkok and perimeter.
ฐิติวรรณ ขันติพจน์สกุล
2017-05-16
การศึกษาปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความผูกพันต่อองค์การของพนักงงานในการปฏิบัติงาน: กรณีศึกษาเกี่ยวกับบริษัทเอกชนจำหน่ายเม็ดพลาสติก =Factors influencing employees engagement in performing work: a case study from a private company producing plastic beads.
พิศิษฎ์ ปกรณ์มณีรัตน
2017-11-23
การศึกษาความเต็มใจของทายาทในการสืบทอดธุรกิจครอบครัวในกลุ่มวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม =SUCCESSORS’ WILLINGNESS TO INHERIT SMALL AND MEDIUM FAMILY BUSINESSES .
อัญชิษา พจน์สมพงษ์
2017-05-16
การศึกษาทัศนคติของผู้เลี้ยงสุนัขที่มีต่อนมแพะและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อนมแพะให้สุนัขในประเทศไทย = Dog raisers's attitudes towards goat milk and marketing-mix factors affecting goat mile buying decision for dogs in Thailand.
นัทฐิณี ประทินทุนันท์
2017-05-16
การศึกษาความยั่งยืนของธุรกิจครอบครัวโดยการประยุกต์ใช้เศรษฐกิจพอเพียง =Study of sustainable family business by applying sufficiency economy philosophy.
ศุภรภา สุนทรอดิศัย
2017-11-22
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีความสัมพันธ์ต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการทางทันตกรรมในศูนย์ทันตกรรม BIDC =MARKET MIX FACTORS INFLUENCING THE DECISION OF CHOOSING DENTAL SERVICE AT BIDC.
ขวัญชนก เทิดไตรสรณ์
2017-05-05
แผนธุรกิจร้านเสื้อผ้า Plus size
กิ่งกมล กระจายวงศ์
Discover
Author
1
กชพร ชื่นอุระจิตร
1
กมลรัตน์ เส็งวงศ์
1
กรผกา ถนอมไทย
1
กรวิภา วรรณแสวง
1
กษมรัตน์ ลือนีย์
1
กิ่งกมล กระจายวงศ์
1
กุสุมา แก้วเพชร
1
ขวัญชนก เทิดไตรสรณ์
1
จารุเดช วุฒิเมธีกุล
1
จิตรทิวัส พรพงษ์อภิสิทธิ์
.
next >
Subject
9
ความผูกพันธ์ต่อองค์กร
6
กรุงเทพมหานคร
6
ส่วนประสมทางการตลาด
6
เจเนอเรชั่นวาย
5
การตัดสินใจซื้อ
4
การตัดสินใจ
4
ความผูกพันต่อองค์กร
4
ธุรกิจครอบครัว
4
พฤติกรรมการซื้อ
4
แผนธุรกิจ
.
next >