Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-23 of 23 (Search time: 0.016 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-12-15
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความพึงพอใจและความตั้งใจเดินทางไปเที่ยวซ้ำประเทศญี่ปุ่น ของคนไทยในกรุงเทพมหานคร =FACTORS AFFECTING THE SATISFACTION AND REVISIT INTENTION TO TRAVEL TO JAPAN OF PEOPLE IN BANGKOK.
ทัษฎา ไกรดงพลอง
2020-05-08
ปัจจัยที่ทำให้คนในกรุงเทพพึงพอใจเลือกซื้อสินค้าประเภทแฟชั่นผ่านช่องทางออนไลน์ =FACTORS AFFECTING TO THE CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY OF FASHION ONLINE SHOPPING IN BANGKOK.
ภากร ทัฬหวิวัฒน์
2020-03-06
คุณค่าและความพึงพอใจที่ส่งผลต่อการตัดสินใจในการเติมเงินเกมส์ออนไลน์ =Perceive Value and Satisfaction Affect to Online Game Top-Up Decisions.
มาฆะวัฒน์ พรหมยารัตน์
Discover
Author
1
กนกพร ศรีนาค
1
กัญญาวีร์ เริงวิทย์
1
ชมพูนุท ศุภฤทธิธำรง
1
ชยทัต สุชาติกุลวิทย์
1
ทัษฎา ไกรดงพลอง
1
บุศรินทร์ ถิรโภไคย
1
ประกายวรรณ วุตติสันต์
1
ปรียานุช แก้วบริสุทธิ์
1
ปลิสา นิธิเจษฎาวงศ์
1
พชรพร พรหมพันธุ์
.
next >
Subject
11
การจัดการธุรกิจ
7
การตลาด
6
ส่วนประสมทางการตลาด
4
คุณภาพการให้บริการ
2
การซื้อซ้ำ
2
การท่องเที่ยว
2
การรับรู้คุณค่า
2
ความจงรักภักดี
2
ความเชื่อมั่น
2
ความเสี่ยง
.
next >