Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.015 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-01-17
การศึกษาเปรียบเทียบกลยุทธ์ของผู้ให้บริการในธุรกิจ Over the top (OTT) ในประเทศไทย =A COMPARATIVE STUDY OF STRATEGY OF OVER THE TOP PROVIDERS IN THAILAND.
สมพล เลิศมนัสวงษ์
2014-12-14
แนวทางพัฒนากลยุทธ์การตลาดของรถยนต์เมอร์เซเดส-เบนซ์ในประเทศไทย =The study of development marketing strategy of Mercedes Benz in Thailand.
ปิยะดา อารียาพันธุ์
2014-07-10
การจัดทำกลยุทธ์การส่งเสริมผู้ประกอบการ SMEs ไทย ในอุตสาหกรรมสปาและบริการสุขภาพ = Strategic build up for Thai SMEs in healthy service and spa industry.
ยศวัฒน์ จิรพรธนวิทย์
2015-05-10
แบบจำลองกลยุทธ์การสื่อสารบิวตี้ บล็อกเกอร์ที่เป็นบุคคลทั่วไปบนสื่อออนไลน์ =Communications model for online beauty blogger.
พรรณนภา ทับวัฒน์
2015-12-20
การวิเคราะห์เชิงกลยุทธ์การปรับตัวของผู้ประกอบการโรงพิมพ์ไปสู่โรงพิมพ์ดิจิทัลและอีบุ๊ค = Strategic analysis of printing houses befor expanding to digital and e-book printing house.
อรนุช วานิชนาม
Discover
Author
1
ปิยะดา อารียาพันธุ์
1
พรรณนภา ทับวัฒน์
1
ยศวัฒน์ จิรพรธนวิทย์
1
สมพล เลิศมนัสวงษ์
1
อรนุช วานิชนาม
Subject
1
E-book
1
Marketing
1
การจัดการและกลยุทธ์
1
การปรับตัว
1
การสื่อสาร
1
ธุรกิจโรงพิมพ์
1
นวัตกรรม
1
บริการสุขภาพ
1
บล็อกเกอร์
1
ประเทศไทย
.
next >
Date issued
2
2014
2
2015
1
2020