Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 91-95 of 95 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
...
7
8
9
10
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-03-03
การศึกษาปัจจัยที่ทำให้องค์กรอยู่อย่างยั่งยืน ตามแนวคิด Sustainable leadership ในสำนักงานสอบบัญชีขนาดใหญ่ 4 แห่ง ในประเทศไทย =STUDY OF THE FACTORS THAT MAKE THE ORGANIZATIONAL SUSTAINABILITY ACCORDING TO THE SUSTAINABLE LEADERSHIP CONCEPT OF TOP 4 AUDITING FIRM IN THAILAND.
ฉัตรสุดา วงค์เจริญ
2020-01-17
แผนธุรกิจเสื้อผ้าเส้นใยธรรมชาติกมลวาฬ =BUSINESS PLAN OF NATURAL FABRIC CLOTHES ‘KAMOLWHALE’
กมลวรรณ ฐิติวร
2020-09-21
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจและความตั้งใจซื้อซ้ำรองเท้าสนีกเกอร์แบรนด์เนมของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร =FACTORS INFLUENCING SATISFACTION AND INTENTION TO BUY REPEAT SNEAKER BRAND NAME FOR CONSUMERS IN BANGKOK.
ทิพย์วดี บุญโชติ
2020-11-13
แผนธุรกิจแบบครบวงจรสำหรับงานวิจัยที่ใช้สัตว์ทดลองจากการศึกษาปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ผู้ใช้บริการคำนึงถึงในการเลือกใช้บริการหน่วยสัตว์ทดลอง คณะวิทยาศาสตร์ มหาวิทยาลัยมหิดล
นภวรรณ หิรัญวิโรจน์
2020-11-24
ภาวะผู้นำการเปลี่ยนแปลงที่ส่งผลต่อประสิทธิภาพการทำงานและความผูกพันต่อองค์กรของวิศวกร
พัชรี ดามพ์ประเสริฐกุล
Discover
Author
1
กมลวรรณ ฐิติวร
1
กฤตยา ธัชศฤงคารสกุล
1
กัญญาวีร์ เริงวิทย์
1
กันตพร พรธนาชัย
1
กิตติ์รวี ศิวัฒน์กิตติสุข
1
คณวรรษ สุวรรณประเสริฐ
1
จตุพัฒน์ ประพจนสมบูรณ์
1
จรียากรณ์ หวังศุภกิจโกศล
1
จาริณี นันทกุลวงศ์
1
จารุวรรณ บุญเจริญ
.
next >
Subject
22
แผนธุรกิจ
11
ความพึงพอใจ
10
ส่วนประสมทางการตลาด
4
ความผูกพันต่อองค์กร
4
คุณภาพการบริการ
4
คุณภาพการให้บริการ
3
Sustainable leadership
3
ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา
3
ทัศนคติ
3
บรรจุภัณฑ์
.
next >