Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-14 of 14 (Search time: 0.015 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2014-05-21
การศึกษาพฤติกรรมการตัดสินใจบริโภคสินค้าประเภท Low involvement ของคนที่อาศัยอยู่คนเดียวในเขตกรุงเทพและปริมณฑล = Single home alone behavior for low involvement product
สมพล สินกลาง
2016-11-16
ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการสั่งซื้ออาหารสำเร็จรูปพร้อมรับประทานแบบบริการส่งถึงที่ (Food Delivery) ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร =Factors related to consumers behaviors of food delivery buying.
กรองจิตต์ คงทอง
2017-11-23
พฤติกรรมการตอบสนองต่อปัจจัยการสื่อสารทางการตลาด (AIDA model) ต่อการจัดแสดงสินค้าของร้านวิคตอเรียส์ ซีเคร็ท (Victoria's Secret) ในจังหวัดกรุงเทพมหานคร =THE BEHAVIOR OF THE ACCEPTANCE IS MARKETING COMMUNICATION, APPLIED BY AIDA MODEL IS HOW VICTORIA’S SECRET DISPLAY IN BANGKOK
พบยินดี พุดซ้อน
2022-11-20
ทัศนคติและพฤติกรรมความตั้งใจซื้อและบริโภคเครื่องดื่มโซจู ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
นพพล เตชะเทียมจันทร์
Discover
Author
1
กรภัทร ปัทมบริสุทธิ์
1
กรองจิตต์ คงทอง
1
ธนิดา สุวรรณวิจิตร
1
นพพล, เตชะเทียมจันทร์
1
นันท์ณภัทร์ พุ่มไชยะ
1
ปภัทวรินทร์ ชนะภัย
1
พบยินดี พุดซ้อน
1
พันธ์จิต พิพัฒพรรณวงศ์
1
รัฐภรณ์ ฤกษ์อภิวาท
1
รุ่งฟ้า รอดคืน
.
next >
Subject
2
กรุงเทพมหานคร
2
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
1
AIDA Model
1
Food delivery
1
Low involvement
1
Marketing
1
การจัดการ
1
การบริโภค
1
การเปิดรับสื่อ
1
ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา
.
next >
Date issued
5
2016
2
2017
2
2018
2
2020
1
2014
1
2015
1
2022