Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 281-290 of 344 (Search time: 0.016 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-05-15การศึกษาโอกาสและความเป็นไปได้ของธุรกิจอาหารเสริมสมรรถภาพทางเพศ MegaManอัยรินทร์ กิตติศักดิ์วาณิช
2016-05-26Attribution towards service quality, brand reputation and satisfaction outcome in Thailand's airline industry.Anyanaj Yahsahwatth
2020-03-02What make Thai people purchase via mobile apps?Treeruk Booncharoen
2017-01-11Factors affecting purchase intention of young Thai adults toward otop-non food products.Rynlapat Kultanakijpisan
2015-06-12The effect of celeberties' eWoM on purchase intention of make up product.Patcharida Kengkijkosol
2021-09-12Defining the criteria of buying the senior livingPrapanapatch, Kesawapitak
2017-02-22การศึกษาโอกาสและความเป็นไปได้ทางการเงินของ "Artlonga" ธุรกิจให้บริการห้องมั่นคงสำหรับงานศิลปะฐาปนีย์ สองสียนต์
2022-09-04Factor affecting the customer decision to use E-Grocery delivery market in ThailandThanaphat, Chirasathit
2022-09-04Lawyers’ intention to use Artificial Intelligence (AI) to support their work by Technology Acceptance Model analysisChayanan, Charoenwatanakhun
2022-09-04FACTORS INFLUENCING EMPLOYEE EXPECTATIONS OF WORKING STYLES POST-COVID IN THAILANDNutthawadee, Bierdrager