Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 31-40 of 102 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
7
...
11
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2014-07-10
การพัฒนาคู่มือ แนวทางสำหรับ SMEs เพื่อเตรียมความพร้อมการเข้าสู่ตลาดหลักทรัพย์ เอ็ม เอ ไอ= The development of the guideline book for SMEs that to prepare business to exchange to " market for alternative investment (mai)"
ริต้า ทัพภมาน
2014-05-21
ปัจจัยของการโฆษณาแบบขำขันที่จะสร้างการรับรู้และการจดจำต่อผู้บริโภค
สุพัตรา จิระประเสริฐสุข
2014-07-10
แนวทางการพัฒนาการทำงานผ่านอุปกรณ์แท็บเล็ต (Tablet) ของผู้แทนยาบริษัทเบอริงเกอร์อินเกลไอม์ (ไทย) จำกัด = How to develop working on leblet for mediacal representative of ingelheim (Thai) Ltd.
ธีรนาฏ เจนประเสริฐ
2014-07-28
การศึกษาแนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการเรื่องการดูแลผู้สูงอายุภายในบ้าน (Elderly care) = A feasibility study on the development integrated marketing communication (IMC) for the elderly care.
ฤทัยรัตน์ จำปาหอม
2015-05-10
การประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยาเพื่อศึกษาทำความเข้าใจคุณค่าผู้บริโภคกาแฟสำเร็จรูปเพื่อสุขภาพและความงาม (Functional coffee) ของผู้บริโภควัยทำงาน = Applications of means end chain theory and laddering technique for educational understanding the customer value on health and beauty instant coffee (Functional coffee) of working-age consumers.
ทิพธัญญา เตชะวิเชียร
2021-01-28
MANAGING SPA BUSINESS AFTER THE COVID-19 CRISIS THROUGH MCKINSEY’S 7-S FRAMEWORK.
UMAPORN WIWATREUNGDECH
2014-07-29
Exploring customer experience in luxury hotels in Thailand.
Soon Aun Cheok
2016-08-16
The impact of celebrity endorsement toward skin care brand equity in Thailand.
Napasorn Jittimitre
2020-11-06
Understanding the perceptions of Thai physicians in Bangkok on prescribing the oral anti-diabetic drugs to T2DM patients.
Meathawee Pumpech
2016-03-23
Qualitative study on perception of hyper-and supermarket consumers in Bangkok area towards store-provided plastic bag.
Itchaya Prachyapanuchart
Discover
Author
1
Achitdej Archapairoj
1
Anchittha Vannavichit
1
Apiwan Taetiangtam
1
Arun Vijayakumar
1
Chanya Nakpant
1
Chatthip Sorin
1
Chayathorn Poebaikul
1
Chorthip Klaewklar
1
Chuleekorn Ruengvutchanaphuech
1
Ekaluk Pongsrihadulchai
.
next >
Subject
44
การตลาด
26
Management
8
Thailand
7
Online
7
การสื่อสารการตลาด
6
กรุงเทพมหานคร
6
การโฆษณา
5
Consumer behaviour
5
Shopping
4
Entrepreneurship Management
.
next >
Date issued
59
2014
22
2015
7
2020
5
2016
3
2021
2
2023
1
2017
1
2018
1
2019
1
2022
.
next >