Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-12 of 12 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-12-16
แนวทางการจัดการเชิงกลยุทธ์ด้านการตลาดเพื่อก้าวสู่ธุรกิจสถานีบริการพลังงานไฟฟ้าสำหรับรถยนต์ไฟฟ้า พีอีเอ = strategic management of PEA's electric vehicle charging station business.
นิโลบล รอดบุญ
2021-10-22
การศึกษาประเภทกลุ่มลูกค้าสำหรับรถยนต์พลังงานไฟฟ้าในประเทศไทย
โศรยา, สุพรรณ
Discover
Author
1
จันทนา วันคนิตย์
1
จันทนา วันคนิตย์
1
ชนกรดา ศรีสารัตน์
1
ชลธิชา บุญปลูก
1
ฐิติวัฒน์ สนองผัน
1
ดิฐ วัฒนยิ่งยงกุล
1
ธิดารัตน์ อุ้ยนอง
1
นิโลบล รอดบุญ
1
ปวริศร นพสุวรรณ
1
สรุจเทพ เผื่อนงูเหลือม
.
next >
Subject
3
Generation Y
3
การตัดสินใจซื้อ
2
มุมองการตัดสินใจ
1
Consumer Segmentation
1
Generation X
1
การตลาด
1
การตัดสินใจ
1
การวิจัย
1
ผู้มีส่วนเกี่ยวข้อง
1
พฤติกรรมการตัดสินใจ
.
next >
Date issued
7
2019
2
2020
1
2015
1
2018
1
2021
Has File(s)
9
true
3
false
.
next >