Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-15 of 15 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-11-10
การศึกษาพฤติกรรมการซื้อและปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อขนมขบเขี้ยวสุนัข = Study of the buying behavior and the buying decision factors for the snack of dogs.
ตวันนา เหล่าจุมพล
2019-06-13
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความไว้วางใจในการซื้อกระเป๋าแบรนด์เนมบนอินเทอร์เน็ตของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร= FACTORS AFFECTING TRUST OF BRAND NAME HANDBAG PURCHASE ON INTERNET AMONG CONSUMERS IN BANGKOK.
พรรณภา สุธัญญพฤทธิ์
2017-05-16
การศึกษาพฤติกรรมที่มีผลต่อการเลือกซื้ออาหารคลีนของผู้บริโภควัยทำงานในเขตกรุงเทพมหานคร = Behaviors that affect the decision marking in purchasing clean food for consumers who work in Bangkok.
ชวกร ธรรมสอน
2017-02-23
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าเด็กผ่านเครือข่ายสังคมออนไลน์เฟซบุ๊คของกลุ่มพ่อแม่ผู้ปกครองในประเทศไทย =Factors influencing the purchasing decision of kids clothes product via social media (Facebook) of Parentin Thailand.
พจวรรณ จ้อยทอง
2021-09-09
การศึกษาความแตกต่างของทัศนคติ พฤติกรรมการซื้อ และข้อพิจารณาในการตัดสินใจซื้อสินค้าบนช่องทางออนไลน์ของผู้บริโภคเจเนอเรชั่นเอ็กซ์และเจเนอเรชั่นวาย
ณัฐนรี นุตเดชานันท์
Discover
Author
1
Niramon, Osakit
1
จิตวัต ทรัพย์เจริญกูล
1
ชวกร ธรรมสอน
1
ณัฐนรี, นุตเดชานันท์
1
ณิชา แสนไชย
1
ตวันนา เหล่าจุมพล
1
นิชาภา ปัญญาอาจอง
1
ปิยะนุช เอกปรีชาชาญ
1
พจวรรณ จ้อยทอง
1
พรรณภา สุธัญญพฤทธิ์
.
next >
Subject
2
กรุงเทพมหานคร
2
การตัดสินใจซื้อ
2
ส่วนประสมทางการตลาด
1
กระเป๋าแบรนด์เนม
1
กระเป๋าแฟชั่นสตรี
1
การรับรู้ข่าวสาร
1
กิจการเพื่อสังคม
1
ขนมขบเคี้ยวสุนัข
1
ทัศนคติ
1
น้ำหอมปรับอากาศ
.
next >
Date issued
5
2017
4
2019
3
2021
2
2018
1
2016
Has File(s)
14
true
1
false
.
next >