Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.015 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-04-29
แผนธุรกิจผลิตภัณฑ์เสริมอาหารเพื่อสุขภาพและความงดงาม ภายใต้ตราสินค้า Shinie = Business plan for nutraceutical product under the brand of Shinie.
เตือนตา ณ ฝั้น
2014-05-13
แผนธุรกิจอาหารเสริมเพื่อสุขภาพและความงาม = Business plan: healthy and beauty supplement product
ณญา นภาพร
2015-05-10
การประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยาเพื่อศึกษาทำความเข้าใจคุณค่าผู้บริโภคกาแฟสำเร็จรูปเพื่อสุขภาพและความงาม (Functional coffee) ของผู้บริโภควัยทำงาน = Applications of means end chain theory and laddering technique for educational understanding the customer value on health and beauty instant coffee (Functional coffee) of working-age consumers.
ทิพธัญญา เตชะวิเชียร
2016-05-30
แผนธุรกิจร้านสปาเพื่อสุขภาพและความงาม Spa@Ease = Business plan health and beauty spa "Spa@Ease"
สุนีย์ เตชะกสิกรพาณิชย์
2016-11-16
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจจะทำศัลยกรรมความงามของคนในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = The influencing factors affect to do surery of people in Bangkok and boundary area.
วาสินี พูลถาวร
2015-05-29
การประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยาเพื่อศึกษาทำความเข้าใจคุณค่าของผู้เลิกบริโภคกาแฟเพื่อสุขภาพความงาม (Functional coffee) = Application of means ena chain theory for educational understand the value of customer who withdrawn from health and beauty instant coffee consumption (Functional coffee).
นลินี กางการ
Discover
Author
1
ณญา นภาพร
1
ทิพธัญญา เตชะวิเชียร
1
นลินี กางการ
1
วาสินี พูลถาวร
1
สุนีย์ เตชะกสิกรพาณิชย์
1
เตือนตา ณ ฝั้น
Subject
4
สุขภาพ
3
การจัดการธุรกิจ
3
แผนธุรกิจ
2
การตลาด
2
ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา
1
Business mangement
1
Management
1
Marketing
1
Shinie
1
Spa@Ease
.
next >
Date issued
3
2015
2
2016
1
2014
Has File(s)
6
true