Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-05-21
ความคิดเห็นของ Generation C เกี่ยวกับความปลอดภัยบน Mobile banking application ของธนาคารพาณิชย์ในประเทศไทย =GENERATION C’S PERSONAL OPINIONS TOWARDS THE SECURITY ISSUES OF MOBILE BANKING APPLICATION OFFERED BY COMMERCIAL BANKS IN THAILAND.
บุญช่วย โค้วตระกูล
2021-12-04
ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจในการเช่าอยู่ต่อในอพาร์ทเม้นท์เดิมของผู้เช่าในเขตกรุงเทพมหานคร ในช่วงการแพร่ระบาดของไวรัส Covid-19
ภุมริน, จงรักษ์
2021-11-20
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวออร์แกนิคแบรนดไทยในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
สาริศา, เทียนทอง
2022-03-26
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความพึงพอใจในการเข้าใช้บริการคลินิกศัลยกรรมแบบไม่ผ่าตัดในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
ณัฏฐิญา, นิมิตรสุมาวงศ์
2018-12-19
การศึกษาพฤติกรรมการตัดสินใจจองรีสอร์ทที่เขาใหญ่ของคนกรุงเทพมหานคร
วชิราภรณ์, วณิชปัญจพล
Discover
Author
1
ณัฏฐิญา, นิมิตรสุมาวงศ์
1
บุญช่วย โค้วตระกูล
1
ภุมริน, จงรักษ์
1
วชิราภรณ์, วณิชปัญจพล
1
สาริศา, เทียนทอง
Subject
3
ความพึงพอใจ
2
การจัดการธุรกิจ
2
การจัดการและกลยุทธ์
1
Mobile application
1
การคล้อยตามกลุ่มสังคม
1
การตลาด
1
การส่งเสริมการตลาด
1
ความตั้งใจซื้อซ้ำ
1
ความเชื่อมั่น
1
คุณภาพการบริการ
.
next >
Date issued
2
2021
1
2018
1
2019
1
2022
Has File(s)
5
true