Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4841-4850 of 4919 (Search time: 0.047 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Analyzing the impact of Thai herbal medicine on consumer perception and behaviors: a focus on cough relift productsNang seng Thein
2024Obstacles to adopting technology in the Thai agricultural sector and their integration into the technology acceptance modelSitanun Jariyapaktikorn
2024The most effective way to advertise effectively to motivate customers to buy ointment in Thaoland through digital marketing tiktok in 2024Tanabhorn Sungwe
2024Analyzing the Determinants of Repurchase Intentions Among Thai Art Toy CollectorsThanadol Tulayaphanich
2023FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION OF FOOD SURPLUS THROUGH THE FOOD SHARING PLATFOHua Nan
2023Thai Consumers’ purchase intention on Non-Fungible Token as a Digital Goods in Gaming IndustrySaral Sukcharoenyingyong
2022-03-30ศักยภาพทางการค้าและโอกาสทางการตลาดการส่งออกผลิตภัณฑ์หมอนและที่นอนยางพาราไทยในตลาดต่างประเทศที่สำคัญ (กรณีศึกษา ญี่ปุ่น กัมพูชา และเวียดนาม)เมลนี รัตนะอาษา
2021-12-04ปัจจัยที่มีผลต่อการใช้เลือกใช้ Music Streaming ของผู้ใช้บริการในเขตกรุงเทพมหานครภูดิส คล้ายรัศมี
2021-12-02ความสัมพันธ์ระหว่างแพทย์ผู้เชี่ยวชาญด้านอายุรกรรมกับผู้แทนยา ในโรงพยาบาลพระมงกุฎเกล้าปานชนก อินทรวงศ์
2022-06-16แรงจูงใจที่มีผลต่อการเลือกซื้อสินค้าประเภทผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร ผ่านช่องทางพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ (E-commerce) ของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานครณัฐนรี ดิษฐาน