Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 57 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015-04-28กลยุทธ์การเพิ่มยอดขายบัตรโดยสารรถไฟฟ้าบีทีเอส แรบบิท กรณีศึกษา: บริษัท ระบบขนส่งมวลชนกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) = Strategy to increase rabbit card sales case study: Bangkok mass transit system pcl.นิฐากาญจน์ องอาจ
2015-05-10พฤติกรรมการบริโภค และการรับรู้ที่มีต่อตราสินค้า ของกลุ่มผู้บริโภคเครื่องดื่มเกลือแร่ในเขตกรุงเทพมหานคร = consumption behavior and perception toward sport drink brands of sport drink consumers in Bangkok.อดิเทพ เดี่ยวพานิช
2015-04-28การลดระยะเวลาการนำของการผลิตเครื่องประดับ กรณีศึกษา บริษัท เอ็ม.เจ.ที (ประเทศไทย) จำกัด = Lead-time reduction in jewelry production case study M.J.T (Thailand) company limited.ภาสินีย์ ตินตะโมระ
2015-12-28การสำรวจความคิดเห็นของผู้ใช้บริการ Instagram ต่อพฤติกรรมการฝากร้านในหน้าเพจของดารา = Instagram user survey about shop posing behavior on action/actress page.ศรัณย์พร เลิศรัตนรังษี
2015-04-30การศึกษาความเป็นไปได้ทางการเงินของธุรกิจบริการปลูกและดูแลสวนยางพาราในระยะเริ่มปลูกจนถึงพร้อมกรีดแบบครบวงจร " Rubber farm manager"สุนันทา จุฬาศินนท์
2015-12-20Relatives valuation of central plaza hotel public company limeted.Nattanan Bovornsantisuth
2015-10-06Discounted cash flow valuation of disposable good Thailand public company limited.Krit Thanthammarattana
2015-04-28กลยุทธ์การแข่งขันเพื่อเพิ่มกำไร กรณีศึกษา: บริษัทมิกุชา (เคพี) จำกัด = Competitive strategy to increase profit case study: Mikucha (KP) company limited.ทิพย์ลดา งามฤทธิ์
2015-06-11What are the determinants of turnover intention of anti-corruption commission of Bhutan employee.Tshering Wangchuk
2015-03-16แนวทางการจัดการองค์ความรู้ในองค์กรเอกชน: กรณีศึกษาหน่วยงาน Information system management บริษัทเอสซีจี-ซิเมนต์ ผลิตภัณฑ์ก่อสร้าง จำกัด = A framework of knowledge management in private organization: Case study information system management unit, SCG cement-building materials Co.,Ltd.วิไลพร เศาจวุฒิพงศ์