Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/363
Title: กลยุทธ์การเพิ่มยอดขายบัตรโดยสารรถไฟฟ้าบีทีเอส แรบบิท กรณีศึกษา: บริษัท ระบบขนส่งมวลชนกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) = Strategy to increase rabbit card sales case study: Bangkok mass transit system pcl.
Authors: นิฐากาญจน์ องอาจ
Keywords: รถไฟฟ้า
การจัดการและกลยุทธ์
บัตรโดยสาร
แรบบิท
บริษัท ระบบขนส่งมวลชน กรุงเทพ จำกัด (มหาชน)
Issue Date: 28-Apr-2015
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2557
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/363
Other Identifiers: TP MS.060 2557
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.