Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/363
Title: | กลยุทธ์การเพิ่มยอดขายบัตรโดยสารรถไฟฟ้าบีทีเอส แรบบิท กรณีศึกษา: บริษัท ระบบขนส่งมวลชนกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) = Strategy to increase rabbit card sales case study: Bangkok mass transit system pcl. |
Authors: | นิฐากาญจน์ องอาจ |
Keywords: | รถไฟฟ้า การจัดการและกลยุทธ์ บัตรโดยสาร แรบบิท บริษัท ระบบขนส่งมวลชน กรุงเทพ จำกัด (มหาชน) |
Issue Date: | 28-Apr-2015 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2557 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/363 |
Other Identifiers: | TP MS.060 2557 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.