Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 58 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017-06-30The relationship between advertising, product, and pricing factors Upon Myanmar customers's buying shampoos.Kyaw Swa Min
2017-12-18ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตั้งใจใช้เทคโนโลยี: กรณีศึกษาระบบบัตรโดยสารอิเล็กทรอนิกส์ (Bus E-Ticket) ของผู้ใช้บริการรถโดยสารประจำสาธารณะขององค์การขนส่งมวลชนกรุงเทพ (ขสมก.) =Perception factors affecting behavior intention of bus E-ticket system on Bangkok mass transit authority buses (BMTA)เดวิด มกรพงศ์
2017-05-16การศึกษาปัจจัยเชิงการการออกแบบที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อ Smartphone เมื่อเปรียบเทียบกับปัจจัยด้านกระแสสังคมนิยมและปัจจัยด้านผู้ผลิต ของกลุ่มผู้ใช้งานในกรุงเทพฯ = Design factor affecting consumer's purchasing decision compared to social influence factor and producer factor of smartphone user in Bangkok.เอกชัย พินธุโสภณ
2017-05-24Building and maintaining brand equity in five star luxury hotel: Plaza Athenee a royal Meridien Bangkok.Boonrit Polpanish
2017-02-23การศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อความรู้ความเข้าใจในการบริหารธุรกิจอย่างยั่งยืน = A study of factors affecting knowledge and understanding for business sustainability.เจือจันทร์ กุลสุจริตทรัพย์
2017-05-24การศึกษาผลกระทบทางด้านราคาและปริมาณการซื้อขายของหลักทรัพย์ที่ถูกเลือกเข้าและคัดออกจากดัชนี MSCI ในกลุ่มประเทศตลาดเกิดใหม่ = The study of price and volume effect from stocks added to and deleted from MSCI index composition (emerging countries)สุภาพร อารมณ์
2017-12-18Analyzing Myanmar customers' perceptions on the quality of Thailand medical service.Aye Thinza win
2017-01-12The influence of online travel community over tourist' attitude toward domestic destination and travel intention among Thai travelers.Jadapa Makaramini
2017-05-16ปัจจัยที่มีผลต่อความผูกพันต่อองค์กรของลูกจ้างรายวันในจังหวัดกาญจนบุรี = The study of factor that influence employee engement of daily workers in Kanchanaburi province.พิรญาณ์ เจตน์เนาวพงศ์
2017-05-24การศึกษาผลกระทบทางด้านราคาและปริมาณการซื้อขายของหลักทรัพย์ที่ถูกเลือกเข้าและคัดออกจากดัชนี MSCI ในกลุ่มประเทศตลาดพัฒนาแล้ว =The study of price and volume effect from stocks added to and deleted from MSCI index compostion (Mature market)พลอยนภัส ศรีมานิตรากูล