Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/106
Title: | ระดับความน่าสนใจของการสื่อสารการตลาดรูปแบบต่างๆ ของตราสินค้ายูนิโคล่ผ่านสื่อดิจิทัลที่ส่งผลต่อทัศนคติของผู้บริโภค = |
Keywords: | การตลาด การสื่อสารการตลาด ระดับความน่าสนใจ สื่อดิจิทัล |
Issue Date: | 23-Nov-2017 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2560 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/106 |
Other Identifiers: | TP MM.022 2560 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.