Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/106| Title: | ระดับความน่าสนใจของการสื่อสารการตลาดรูปแบบต่างๆ ของตราสินค้ายูนิโคล่ผ่านสื่อดิจิทัลที่ส่งผลต่อทัศนคติของผู้บริโภค |
| Keywords: | การตลาด การสื่อสารการตลาด ระดับความน่าสนใจ สื่อดิจิทัล |
| Issue Date: | 23-Nov-2017 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2560 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/106 |
| Other Identifiers: | TP MM.022 2560 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.