Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/106
Title: ระดับความน่าสนใจของการสื่อสารการตลาดรูปแบบต่างๆ ของตราสินค้ายูนิโคล่ผ่านสื่อดิจิทัลที่ส่งผลต่อทัศนคติของผู้บริโภค =
Keywords: การตลาด
การสื่อสารการตลาด
ระดับความน่าสนใจ
สื่อดิจิทัล
Issue Date: 23-Nov-2017
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2560
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/106
Other Identifiers: TP MM.022 2560
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.