Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 381-390 of 403 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019-11-19Investment promotion agency: A case study of location marketing co.,ltd. in France.Natida Chevarunotai
2019-05-19แผนธุรกิจนาวิต้าฟาร์ม (Navita Farm) : Creative tourism farm styleสิริญา ไตรโชค
2015-01-21การจัดการกลยุทธ์เพื่อสร้างความโปร่งใสในการส่งเสริมการตลาดของบริษัทยาประเทศไทย: กรณีศึกษา บริษัท รรร (ประเทศไทย) จำกัด = Strategy to improve transparency of marketing promotion activities for pharmaceutical company: RRR (Thailand) limited. case study.อาพิชญ์ชญา ศิริรุ่งเรืองสุข
2017-11-20The ethical segmentation of consumers in Thailand.Yersan Chen
2017-02-22การศึกษาโอกาสและความเป็นไปได้ทางการเงินของ "Artlonga" ธุรกิจให้บริการห้องมั่นคงสำหรับงานศิลปะฐาปนีย์ สองสียนต์
2019-06-10Factors affecting knowledge sharing behavior of undergraduate students in higher institution in Thailand : Theory of planned behavior.Kulpornpat Poosriroj
2019-06-10Destination branding: Indirect destination brand experiences, brand personalities and their relation to self-congruity.Pattarasak Rungsiri
2017-05-18ปัจจัยที่ส่งผลต่อความแตกต่างของการไหลออกของการลงทุนโดยตรงจากต่างประเทศระหว่างประเทศสิงคโปร์ มาเลเซีย เวียดนาม อินโดนีเซีย ฟิลิปปินส์ และไทย = DETERMINANTS THAT CONTRIBUTE THE DIFFERENCE BETWEEN FOREIGN DIRECT INVESTMENT OUTFLOWS OF SINGAPORE, MALAYSIA, VIETNAM, INDONESIA, PHILIPPINES AND THAILAND.อภินัทธ์ เอี่ยมชัยมงคล
2020-05-08ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจและความภักดีของลูกค้าที่มีต่อร้านยาแผนปัจจุบันในเขตกรุงเทพมหานคร กรณีศึกษาเปรียบเทียบร้านยาที่มีหลายสาขากับร้านยาทั่วไป =FACTORS AFFECTING TO THE CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY OF DRUGSTORE IN BANGKOK CASE STUDY BETWEEN: STAND-ALONE AND CHAIN DRUGSTORE.ฝันปานขวัญ พัชรอภิธัญญ์
2023Factors influencing customer repurchase intention and anticipated regret towards electric vehicles: the application of the theory of planned behavior, customer-commitment theory, the double-jeopardy effect, and product involementChaichana Ampornklinkaew