Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 381-390 of 403 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
...
36
37
38
39
40
41
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-11-19
Investment promotion agency: A case study of location marketing co.,ltd. in France.
Natida Chevarunotai
2019-05-19
แผนธุรกิจนาวิต้าฟาร์ม (Navita Farm) : Creative tourism farm style
สิริญา ไตรโชค
2015-01-21
การจัดการกลยุทธ์เพื่อสร้างความโปร่งใสในการส่งเสริมการตลาดของบริษัทยาประเทศไทย: กรณีศึกษา บริษัท รรร (ประเทศไทย) จำกัด = Strategy to improve transparency of marketing promotion activities for pharmaceutical company: RRR (Thailand) limited. case study.
อาพิชญ์ชญา ศิริรุ่งเรืองสุข
2017-11-20
The ethical segmentation of consumers in Thailand.
Yersan Chen
2017-02-22
การศึกษาโอกาสและความเป็นไปได้ทางการเงินของ "Artlonga" ธุรกิจให้บริการห้องมั่นคงสำหรับงานศิลปะ
ฐาปนีย์ สองสียนต์
2019-06-10
Factors affecting knowledge sharing behavior of undergraduate students in higher institution in Thailand : Theory of planned behavior.
Kulpornpat Poosriroj
2019-06-10
Destination branding: Indirect destination brand experiences, brand personalities and their relation to self-congruity.
Pattarasak Rungsiri
2017-05-18
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความแตกต่างของการไหลออกของการลงทุนโดยตรงจากต่างประเทศระหว่างประเทศสิงคโปร์ มาเลเซีย เวียดนาม อินโดนีเซีย ฟิลิปปินส์ และไทย = DETERMINANTS THAT CONTRIBUTE THE DIFFERENCE BETWEEN FOREIGN DIRECT INVESTMENT OUTFLOWS OF SINGAPORE, MALAYSIA, VIETNAM, INDONESIA, PHILIPPINES AND THAILAND.
อภินัทธ์ เอี่ยมชัยมงคล
2020-05-08
ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจและความภักดีของลูกค้าที่มีต่อร้านยาแผนปัจจุบันในเขตกรุงเทพมหานคร กรณีศึกษาเปรียบเทียบร้านยาที่มีหลายสาขากับร้านยาทั่วไป =FACTORS AFFECTING TO THE CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY OF DRUGSTORE IN BANGKOK CASE STUDY BETWEEN: STAND-ALONE AND CHAIN DRUGSTORE.
ฝันปานขวัญ พัชรอภิธัญญ์
2023
Factors influencing customer repurchase intention and anticipated regret towards electric vehicles: the application of the theory of planned behavior, customer-commitment theory, the double-jeopardy effect, and product involement
Chaichana Ampornklinkaew
Discover
Author
1
Ananya Tasujai
1
Araya Sangloothong
1
Arunee Jeamwongsirikul
1
Atchara Amornjarusontikul
1
Atitep Srikongsri
1
Atiya Teerasetthamrong
1
Aye Thinza win
1
Bhon Wongsrisakul
1
Boonrit Polpanish
1
Chadinee Pavapootanon
.
next >
Subject
75
การตลาด
62
การจัดการและกลยุทธ์
48
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
43
การจัดการธุรกิจ
26
แผนธุรกิจ
25
Entrepreneurship Management
24
การเงิน
21
Marketing
18
financial management
15
Marketing and Management
.
next >
Date issued
94
2019
67
2018
58
2017
57
2015
40
2020
32
2014
30
2021
24
2016
1
2023