Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 486 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
2
3
4
...
49
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018-06-25
การพัฒนารูปแบบบรรจุภัณฑ์สำหรับผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ภายใต้ แบรนด์ Amery = THE PACKAGING DEVELOPMENT OF AMERY’S BAKERY PRODUCT.
รัตนวารี นันท์ชัยพฤกษ์
2018-12-18
การบริหารลูกค้าสัมพันธ์มีผลต่อความภักดีต่อการใช้บริการห้างสรรพสินค้ากรณีศึกษาห้างสรรสินค้าแห่งหนึ่ง
ชัชญาภา ศักดิ์ศรี
2018-12-18
ปัจจัยด้านการรับรู้ที่มีผลต่อการยอมรับเทคโนโลยีที่จะใช้ My AIS application ของลูกค้า AIS ในเขตกรุงเทพมหานคร =PERCEPTION FACTORS AFFECTING TECHNOLOGY ADOPTION OF MY AIS APPLICATION FOR AIS CUSTOMERS IN BANGKOK.
ธีรารัตน์ โสดาศรี
2018-06-14
ความสัมพันธ์ระหว่างการเปลี่ยนแปลงอัตราดอกเบี้ยนโยบายกับผลตอบแทนของดัชนีผลตอบแทนรวมรายอุตสาหกรรม (Industry TRI) ของประเทศไทย =THE RELATIONSHIP BETWEEN THE POLICY INTEREST RATE CHANGES OF THE BANK OF THAILAND AND THE RETURN OF INDUSTRY TOTAL RETURN INDEX (INDUSTRY TRI) FROM THE STOCK EXCHANGE OF THAI LAND.
สรัช เพิ่มยงค์
2018-06-25
รูปแบบการนำเสนอ Content Marketing และความตั้งใจซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นสตรี ผ่านช่องทางอินสตาแกรม =
ศิริอุมา ศิริกาญจนวงษ์
2018-06-14
การทดสอบประเภทของนักลงทุนรับรู้ข้อมูลก่อน และหลังในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย = TEST OF THE TYPE INVESTORS FROM INFORMED TRADER AND UNINFORMED TRADER IN STOCK EXCHANGE THAILAND.
วรพัฒน์ ศุขนิคม
2018-06-14
ผลกระทบเชิงพลวัตของอัตราผลตอบแทน และมูลค่าซื้อขายของนักลงทุนแต่ละประเภท ในตลาดหลักทรัพย์ในประเทศไทย = THE DYNAMICS IMPACT OF RETURN AND NET OF PURCHASES AND SALES OF THE SECURITIES IN THAILAND.
อภิสิทธิ์ พันธุรัตน์
2018-06-14
ผลกระทบเชิงพลวัตของกระแสเงินทุน และผลตอบแทนของหลักทรัพย์ในประเทศไทย =
พัชราภา ปริญญาศาสตร์
2018-06-19
ปัจจัยด้านความพึงพอใจของลูกค้า ที่ส่งผลต่อความตั้งใจในการกลับมาใช้บริการซ้ำในร้านเครื่องสำอางออนไลน์ในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑล =THE STUDY OF CUSTOMER SATISFACTION AFFECTS THEIR WILLINGNESS TO COME BACK TO REPEAT THE ONLINE COSMETICS SHOP IN BANGKOK AND ITS VICINITY.
ณิชาภัทร มนเทียรวิเชียรฉาย
2018-12-18
การรับรู้แบรนด์นายจ้าง (Employer branding) กับการตัดสินใจเลือกเข้าทำงานที่ บริษัทปูนซีเมนต์ไทย จำกัด (มหาชน) =EMPLOYER BRANDING PERCEPTION AFFECTING TO DECISION TO WORK AT THE THE SIAM CEMENT GROUP PUBLIC COMPANY LIMITED.
ธีรินทร นวลฤทัย
Discover
Author
1
Adisa Nuamaneemongkol
1
Amata Kamolkhantibowon
1
Anchidtha Limsongprot
1
Aorranee Jongvisan
1
Bunpote Matrajumroonkul
1
Canate Prakobkaew
1
Chadaporn Tangnuntachai
1
Chalisa Visadepromsri
1
CHANARAT PARAAUNGKUL
1
Chanatip Patnachairoch
.
next >
Subject
115
การตลาด
70
การจัดการและกลยุทธ์
70
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
52
Marketing and Management
50
การจัดการธุรกิจ
49
แผนธุรกิจ
23
การเงิน
22
กรุงเทพมหานคร
20
General Management
17
Entrepreneurship Management
.
next >