Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-3 of 3 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015-05-10การศึกษาเปรียบเทียบปัจจัยส่งเสริมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการของผู้โดยสารสายการบินต้นทุนต่ำ (Low cost airlines) = A comparative study of factor that influence the decision to market the services of passenger. (Low cost airline)ชญาวัต เลิศภิรมย์ลักษณ์
2015-04-29ปัจจัยด้านกลยุทธ์การส่งเริมการขายที่มีผลต่อแนวโน้มการเลือกซื้ออาหารสำเร็จรูปสำหรับสัตว์เลี้ยงสำหรับสุนัขและแมวในช่องทาง Modern trade = Type of sales promotion leading to buy pet food product in modern trade channel.ภคนันท์ ศุภชวลิต
2015-01-21การจัดการกลยุทธ์เพื่อสร้างความโปร่งใสในการส่งเสริมการตลาดของบริษัทยาประเทศไทย: กรณีศึกษา บริษัท รรร (ประเทศไทย) จำกัด = Strategy to improve transparency of marketing promotion activities for pharmaceutical company: RRR (Thailand) limited. case study.อาพิชญ์ชญา ศิริรุ่งเรืองสุข