Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 12 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-05-29
การประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยาเพื่อศึกษาทำความเข้าใจคุณค่าของกาแฟเพื่อสุขภาพ (Functional coffee) ในผู้บริโภคสูงวัย = Applications of means ena chain theory and laddering technique for educational understanding the customer value on health and beauty instant coffee (functional coffee) of aging consumers.
สุวิตตา ชัยเพชร
2015-06-10
การศึกษาถึงอุปสรรคที่ปิดกั้นการตัดสินใจซื้อสินค้าผ่านช่องทางออนไลน์ของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
เมธาสิทธิ์ ปณิธิเธียรเลิศ
2015-12-20
การใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยาเพื่อศึกษาทำความเข้าใจในคุณค่าของผู้เข้ารับบริการสักคิ้ว
ศุภรัตน์ วรุตตมะ
2015-06-10
ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกซื้อประกันชีวิตแบบสูงวัยของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพและปริมณฑล = Factor influencing purchasing behaviors of elderly life insurance among elderly people in Bangkok and perimeter.
ภูรีพัชร์ รุ่งสิริสุวรรณ
2015-12-20
การศึกษาเปรียบเทียบสมรรถนะของผู้ประกอบการธุรกิจร้อยล้านระหว่างเจเนอเรชั่นเอ็กซ์ และเจเนอเรชั่นวาย = A comparative study of competencies of the millionaire entrepreneurs between generation X and generation Y.
พชรพร เกรียงไกร
2015-05-10
การศึกษาเปรียบเทียบปัจจัยส่งเสริมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการของผู้โดยสารสายการบินต้นทุนต่ำ (Low cost airlines) = A comparative study of factor that influence the decision to market the services of passenger. (Low cost airline)
ชญาวัต เลิศภิรมย์ลักษณ์
2015-06-10
พฤติกรรมการใช้โซเชียล เน็ตเวิร์ค (Social network) ของกลุ่มคนเจนเนเรชั่นเอ็กซ์ (Gen X) และเบบี้บูมเมอร์ (Baby boomer) ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Behavior of using social network of gen X & baby boomer in Bangkok metropolitan region.
ศรัณย์ จงศิริลักษณ์
2015-05-10
พฤติกรรมการบริโภค และการรับรู้ที่มีต่อตราสินค้า ของกลุ่มผู้บริโภคเครื่องดื่มเกลือแร่ในเขตกรุงเทพมหานคร = consumption behavior and perception toward sport drink brands of sport drink consumers in Bangkok.
อดิเทพ เดี่ยวพานิช
2015-03-16
แนวทางการจัดการองค์ความรู้ในองค์กรเอกชน: กรณีศึกษาหน่วยงาน Information system management บริษัทเอสซีจี-ซิเมนต์ ผลิตภัณฑ์ก่อสร้าง จำกัด = A framework of knowledge management in private organization: Case study information system management unit, SCG cement-building materials Co.,Ltd.
วิไลพร เศาจวุฒิพงศ์
2015-05-28
ปัจจัยและพฤติกรรมในการตัดสินใจซื้ออาหารสำเร็จรูปสำหรับแมวของผู้เลี้ยงแมว
ฑริกา อุดมชัยพานิช
Discover
Author
1
ชญาวัต เลิศภิรมย์ลักษณ์
1
ฑริกา อุดมชัยพานิช
1
พชรพร เกรียงไกร
1
ภูรีพัชร์ รุ่งสิริสุวรรณ
1
วลิยา ชัยพาณิชย์กุล
1
วิไลพร เศาจวุฒิพงศ์
1
ศรัณย์ จงศิริลักษณ์
1
ศุภรัตน์ วรุตตมะ
1
สุวิตตา ชัยเพชร
1
อดิเทพ เดี่ยวพานิช
.
next >
Subject
4
กรุงเทพมหานคร
3
ผู้สูงอายุ
2
ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา
2
ปริมณฑล
2
พฤติกรรมการบริโภค
1
Functional coffee
1
Low cost airlines
1
Management Information System
1
Social network
1
กลยุทธ์
.
next >