Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/100
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและพฤติกรรมการซื้อเครื่องเขียนของนักเรียนระดับมัธยมศึกษา ในเขตกรุวงเทพมหานคร
Authors: นิชาภา ปัญญาอาจอง
Keywords: การจัดการธุรกิจ
ส่วนประสมทางการตลาด
พฤติกรรมการซื้อ
Issue Date: 22-Nov-2017
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2560
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/100
Other Identifiers: TP BM.010 2560
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.