Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1225
Title: | การศึกษาเปรียบเทียบทัศนคติของผู้บริโภคกลุ่ม Gen Y ในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑลที่มีต่อการโฆษณาทางตรงและโฆษณาแฝงผ่านสื่อโทรทัศน์ของสินค้าประเภทรถยนต์ = The comparative study of attitude of gen Y in Bangkok metropolitan region that have an effect on car advertisement and product placement through television. |
Authors: | ปิยาอร เลิศวิภาพร |
Keywords: | การตลาด ทัศนคติ รถยนต์ การโฆษณา โทรทัศน์ การเปรียบเทียบ Gen Y |
Issue Date: | 29-May-2015 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2557 |
Abstract: | รายงานฉบับนี |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1225 |
Other Identifiers: | TP MM.075 2557 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MM.075 2557.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.