Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1225
Title: การศึกษาเปรียบเทียบทัศนคติของผู้บริโภคกลุ่ม Gen Y ในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑลที่มีต่อการโฆษณาทางตรงและโฆษณาแฝงผ่านสื่อโทรทัศน์ของสินค้าประเภทรถยนต์ = The comparative study of attitude of gen Y in Bangkok metropolitan region that have an effect on car advertisement and product placement through television.
Authors: ปิยาอร เลิศวิภาพร
Keywords: การตลาด
ทัศนคติ
รถยนต์
การโฆษณา
โทรทัศน์
การเปรียบเทียบ
Gen Y
Issue Date: 29-May-2015
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2557
Abstract: รายงานฉบับนี
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1225
Other Identifiers: TP MM.075 2557
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.075 2557.pdf1.08 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.