Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorบุริม โอทกานนท์-
dc.contributor.authorนันท์นิชา บุญยะโภคา-
dc.date.accessioned2021-03-23T08:33:20Z-
dc.date.available2021-03-23T08:33:20Z-
dc.date.issued2015-06-10-
dc.identifierTP MM.082 2557-
dc.identifier.citation2557-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1232-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectกรุงเทพมหานคร-
dc.subjectพฤติกรรม-
dc.subjectผู้สูงอายุ-
dc.subjectการท่องเที่ยว-
dc.subjectส่วนประสมทางการตลาด-
dc.subjectสถานที่ท่องเที่ยว-
dc.titleศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกสถานที่ท่องเที่ยวของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Behavior and marketing mix factors that influence the decision to attraction.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.082 2557.pdf2.65 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.