Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1232
Title: ศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกสถานที่ท่องเที่ยวของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Behavior and marketing mix factors that influence the decision to attraction.
Authors: นันท์นิชา บุญยะโภคา
Keywords: การตลาด
กรุงเทพมหานคร
พฤติกรรม
ผู้สูงอายุ
การท่องเที่ยว
ส่วนประสมทางการตลาด
สถานที่ท่องเที่ยว
Issue Date: 10-Jun-2015
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2557
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1232
Other Identifiers: TP MM.082 2557
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.082 2557.pdf2.65 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.