Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1232
Title: | ศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกสถานที่ท่องเที่ยวของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Behavior and marketing mix factors that influence the decision to attraction. |
Authors: | นันท์นิชา บุญยะโภคา |
Keywords: | การตลาด กรุงเทพมหานคร พฤติกรรม ผู้สูงอายุ การท่องเที่ยว ส่วนประสมทางการตลาด สถานที่ท่องเที่ยว |
Issue Date: | 10-Jun-2015 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2557 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1232 |
Other Identifiers: | TP MM.082 2557 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MM.082 2557.pdf | 2.65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.