Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1239
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมในการซื้อสินค้าอุปโภคบริโภคในไฮเปอร์มาร์เก็ตของผู้สูงอายุในกรุงเทพมหานคร = Factor influencing purchasing behaviors of hypermarket among elderly people in Bangkok.
Authors: วนิดา เลิศชูเกียรติ
Keywords: การตลาด
ผู้สูงอายุ
สินค้า
การบริโภค
ไฮเปอร์มาร์เก็ต
Issue Date: 10-Jun-2015
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2558
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1239
Other Identifiers: TP MM.008 2558
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.008 2558.pdf20.14 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.