Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/138
Title: | ปัจจัยสำคัญที่จูงใจที่สุภาพบุรุษให้เลือกจะติดตามและตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าออนไลน์ประเทศไทย |
Authors: | ปวริศา สมานทอง |
Keywords: | การตลาด พฤติกรรมการตัดสินใจ ธุรกิจออนไลน์ เสื้อผ้าบุรุษ |
Issue Date: | 21-Jun-2018 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2560 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/138 |
Other Identifiers: | TP MM.036 2560 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.