Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/138
Title: ปัจจัยสำคัญที่จูงใจที่สุภาพบุรุษให้เลือกจะติดตามและตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าออนไลน์ประเทศไทย
Authors: ปวริศา สมานทอง
Keywords: การตลาด
พฤติกรรมการตัดสินใจ
ธุรกิจออนไลน์
เสื้อผ้าบุรุษ
Issue Date: 21-Jun-2018
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2560
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/138
Other Identifiers: TP MM.036 2560
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.