Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/149
Title: ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าประเภทอาหารตราห้าง กรณีศึกษา ซูเปอร์มาร์เก็ต ท็อปส์ การเปรียบเทียบสินค้า แบรนด์ มายช้อยส์ (My choice) และถูกใจ =
Authors: พรพิมล นิ่มสมบูญ
Keywords: การตลาด
พฤติกรรมการซื้อ
อาหาร
มายช้อยส์
Issue Date: 5-Jul-2018
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2560
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/149
Other Identifiers: TP MM.096 2560
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.