Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/149| Title: | ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าประเภทอาหารตราห้าง กรณีศึกษา ซูเปอร์มาร์เก็ต ท็อปส์ การเปรียบเทียบสินค้า แบรนด์ มายช้อยส์ (My choice) และถูกใจ = |
| Authors: | พรพิมล นิ่มสมบูญ |
| Keywords: | การตลาด พฤติกรรมการซื้อ อาหาร มายช้อยส์ |
| Issue Date: | 5-Jul-2018 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2560 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/149 |
| Other Identifiers: | TP MM.096 2560 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.