Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1623
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorราชา มหากันธา-
dc.contributor.authorธนิดา สุวรรณวิจิตร-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:17:22Z-
dc.date.available2021-03-23T09:17:22Z-
dc.date.issued2016-03-11-
dc.identifierTP MM.023 2558-
dc.identifier.citation2558-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1623-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectกรุงเทพมหานคร-
dc.subjectพฤติกรรมการบริโภค-
dc.subjectการเปิดรับสื่อ-
dc.subject-
dc.subjectผู้พิการทางสายตา-
dc.titleพฤติกรรมการเปิดรับสื่อและการตัดสินใจซื้อสินค้าอุปโภคที่ใช้ในชีวิตประจำวันของผู้ัพิการทางสายตาในเขตกรุงเทพฯและปริมณฑล = Blind's media exposure behavior & Consumer goods decision marking in Bangkok metropolitan region.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.023 2558.pdf4.07 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.