Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1623
Title: | พฤติกรรมการเปิดรับสื่อและการตัดสินใจซื้อสินค้าอุปโภคที่ใช้ในชีวิตประจำวันของผู้ัพิการทางสายตาในเขตกรุงเทพฯและปริมณฑล = Blind's media exposure behavior & Consumer goods decision marking in Bangkok metropolitan region. |
Authors: | ธนิดา สุวรรณวิจิตร |
Keywords: | การตลาด กรุงเทพมหานคร พฤติกรรมการบริโภค การเปิดรับสื่อ ผ ผู้พิการทางสายตา |
Issue Date: | 11-Mar-2016 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2558 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1623 |
Other Identifiers: | TP MM.023 2558 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MM.023 2558.pdf | 4.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.