Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1623| Title: | พฤติกรรมการเปิดรับสื่อและการตัดสินใจซื้อสินค้าอุปโภคที่ใช้ในชีวิตประจำวันของผู้ัพิการทางสายตาในเขตกรุงเทพฯและปริมณฑล = Blind's media exposure behavior & Consumer goods decision marking in Bangkok metropolitan region. |
| Authors: | ธนิดา สุวรรณวิจิตร |
| Keywords: | การตลาด กรุงเทพมหานคร พฤติกรรมการบริโภค การเปิดรับสื่อ ผ ผู้พิการทางสายตา |
| Issue Date: | 11-Mar-2016 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2558 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1623 |
| Other Identifiers: | TP MM.023 2558 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| TP MM.023 2558.pdf | 4.07 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
