Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1623
Title: พฤติกรรมการเปิดรับสื่อและการตัดสินใจซื้อสินค้าอุปโภคที่ใช้ในชีวิตประจำวันของผู้ัพิการทางสายตาในเขตกรุงเทพฯและปริมณฑล = Blind's media exposure behavior & Consumer goods decision marking in Bangkok metropolitan region.
Authors: ธนิดา สุวรรณวิจิตร
Keywords: การตลาด
กรุงเทพมหานคร
พฤติกรรมการบริโภค
การเปิดรับสื่อ

ผู้พิการทางสายตา
Issue Date: 11-Mar-2016
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2558
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1623
Other Identifiers: TP MM.023 2558
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.023 2558.pdf4.07 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.