Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1633
Title: การศึกษาการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางที่มีส่วนผสมของสมุนไพร (Herbal cosmetic) ผ่านเครือข่ายสังคมค้าขายออนไลน์ของกลุ่มผู้ใช้บริการบนเฟสบุ๊กในเขตกรุงเทพมหานคร = The study of herbal cosmetic purchasing decision on social commerce of people in the Bangkok area that has only facebook.
Authors: พรพรรณ จิตร์สดชื่น
Keywords: การตลาด
เครื่องสำอาง
สื่อสังคมออนไลน์
สมุนไพร
Issue Date: 18-May-2016
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2558
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1633
Other Identifiers: TP MM.045 2558
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.045 2558.pdf2.95 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.