Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/188
Title: | ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความภักดีของผู้บริโภคที่มีต่อร้านขายทองรูปพรรณ |
Authors: | กุลวดี ประทีปถิ่นทอง |
Keywords: | การจัดการธุรกิจ ส่วนประสมทางการตลาด ทองรูปพรรณ |
Issue Date: | 18-Feb-2019 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2561 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/188 |
Other Identifiers: | TP BM.039 2561 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.