Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/235
Title: | อิทธิพลของการสร้างแบรนด์ภายในองค์กรต่อการส่งมอบพันธะสัญญาแบรนด์ของพนักงาน = |
Authors: | อรจิรา เทพเสนา |
Keywords: | ตราสินค้า การจัดการและกลยุทธ์ การสร้างแบรนด์ พันธสัญญา |
Issue Date: | 10-Aug-2019 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2562 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/235 |
Other Identifiers: | TP MS.022 2562 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.