Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/235| Title: | อิทธิพลของการสร้างแบรนด์ภายในองค์กรต่อการส่งมอบพันธะสัญญาแบรนด์ของพนักงาน |
| Authors: | อรจิรา เทพเสนา |
| Keywords: | ตราสินค้า การจัดการและกลยุทธ์ การสร้างแบรนด์ พันธสัญญา |
| Issue Date: | 10-Aug-2019 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2562 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/235 |
| Other Identifiers: | TP MS.022 2562 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.