Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/259| Title: | แนวทางการพัฒนา ธุรกิจคอนแทคเซ็นเตอร์ (Contact Center) ของบริษัท เอ็มโอแค็ป จำกัด = Guidelines for Development of Contact Center business: A case study of MOCAP Limited. |
| Authors: | ภัทรพร เบญจตันติกุล |
| Keywords: | คอนแท็กเซ็นเตอร์ เอาท์ซอร์สซิ่ง |
| Issue Date: | 8-Oct-2014 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2557 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/259 |
| Other Identifiers: | TP MM.029 2557 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.