Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/261| Title: | กลยุทธ์การรับมือกระแสรักสุขภาพของผู้บริโภคของธุรกิจค้าปลีกสมัยใหม่ กรณีศึกษา เทสโก้โลตัส |
| Authors: | พัทธานันท์ สุรพงษ์ประชา |
| Keywords: | กลยุทธ์ การจัดการและกลยุทธ์ ธุรกิจค้าปลีก |
| Issue Date: | 24-Oct-2019 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2561 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/261 |
| Other Identifiers: | TP MS.076 2561 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.