Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/326| Title: | กลยุทธ์การเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดผลิตภัณฑ์ประเภทเงินฝาก กรณีศึกษา ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) = Strategy to increase market share for deposits product type case study of Kasikorn bank public limited company. |
| Authors: | เตชธรรม วัศรากิจกุล |
| Keywords: | ส่วนแบ่งการตลาด การจัดการและกลยุทธ์ ธนาคารกสิกรไทย เงินฝาก |
| Issue Date: | 28-Apr-2015 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2557 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/326 |
| Other Identifiers: | TP MS.051 2557 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.