Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/326
Title: กลยุทธ์การเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดผลิตภัณฑ์ประเภทเงินฝาก กรณีศึกษา ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) = Strategy to increase market share for deposits product type case study of Kasikorn bank public limited company.
Authors: เตชธรรม วัศรากิจกุล
Keywords: ส่วนแบ่งการตลาด
การจัดการและกลยุทธ์
ธนาคารกสิกรไทย
เงินฝาก
Issue Date: 28-Apr-2015
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2557
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/326
Other Identifiers: TP MS.051 2557
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.