Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/332
Title: ปัจจัยที่ส่งผลต่อการเลือกจองโรงแรมระดับ 4 ดาวในกรุงเทพมหานคร และกลยุทธ์ในการพัฒนาธุรกิจเพื่อเพิ่มแรงดึงดูดต่อกลุ่มเป้าหมาย กรณีศึกษาพื้นที่ซอยสุขุมวิท 1-60 =
Authors: รัฐยาลภัส อรรคพัฒนกุล
Keywords: การตลาด
โรงแรม
กลยุทธ์การพัฒนาธุรกิจ
Issue Date: 10-Feb-2021
Publisher: มหาวิทยาลัยมหิดล
Citation: 2563
URI: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/332
Other Identifiers: TP MM.061 2563
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.