Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/332
Title: | ปัจจัยที่ส่งผลต่อการเลือกจองโรงแรมระดับ 4 ดาวในกรุงเทพมหานคร และกลยุทธ์ในการพัฒนาธุรกิจเพื่อเพิ่มแรงดึงดูดต่อกลุ่มเป้าหมาย กรณีศึกษาพื้นที่ซอยสุขุมวิท 1-60 = |
Authors: | รัฐยาลภัส อรรคพัฒนกุล |
Keywords: | การตลาด โรงแรม กลยุทธ์การพัฒนาธุรกิจ |
Issue Date: | 10-Feb-2021 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2563 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/332 |
Other Identifiers: | TP MM.061 2563 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.