Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/333
Title: | ปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อเสื้อผ้าของกลุ่มผู้หญิง Plus size ผ่านช่องทางออนไลน์ = |
Authors: | คณิตตา พงศ์ประภากรณ์ |
Keywords: | การตลาด Plus size ความตั้งใจซื้อ เสื้อผ้าออนไลน์ |
Issue Date: | 11-Feb-2021 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2563 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/333 |
Other Identifiers: | TP MM.064 2563 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.