Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/335| Title: | การศึกษาปัจจัยด้านผลิตภัณฑ์และการสื่อสารการตลาดแบบครบวงจร (IMC) ที่มีผลต่อความพึงพอใจและการซื้อซ้ำผลิตภัณฑ์บำรุงผิวผู้ชายในเขตกรุงเทพมหานคร |
| Authors: | ชาญชล ทรงศรีม่วง |
| Keywords: | การตลาด การสื่อสารการตลาด พฤติกรรมการซื้อ ผลิตภัณฑ์บำรุงผิว ความพึงพอใจของผู้บริโภค การตัดสินใจซื้อซ้ำ ผลิตภัณฑ์บำรุงผิวสำหรับผู้ชาย |
| Issue Date: | 11-Feb-2021 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
| Citation: | 2563 |
| URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/335 |
| Other Identifiers: | TP MM.069 2563 |
| Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.