Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/335
Title: | การศึกษาปัจจัยด้านผลิตภัณฑ์และการสื่อสารการตลาดแบบครบวงจร (IMC) ที่มีผลต่อความพึงพอใจและการซื้อซ้ำผลิตภัณฑ์บำรุงผิวผู้ชายในเขตกรุงเทพมหานคร = |
Authors: | ชาญชล ทรงศรีม่วง |
Keywords: | การตลาด การสื่อสารการตลาด พฤติกรรมการซื้อ ผลิตภัณฑ์บำรุงผิว ความพึงพอใจของผู้บริโภค การตัดสินใจซื้อซ้ำ ผลิตภัณฑ์บำรุงผิวสำหรับผู้ชาย |
Issue Date: | 11-Feb-2021 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยมหิดล |
Citation: | 2563 |
URI: | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/335 |
Other Identifiers: | TP MM.069 2563 |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.